Parenthood – reklama iPhone’a 5S z dziećmi w tle

Apple potrafi robić mistrzowskie reklamy, to kolejna z nich – Parenthood (rodzicielstwo). Ze swojego doświadczenia bycia tatą przez 3,5 roku wiem jak bardzo iPhone/iPad potrafi pomóc w wychowaniu i zajmowaniu się dziećmi. Maks ma dość swobodny dostęp do swojego iPada (pisałem kiedyś o tym), ale ma w nim zainstalowane tylko te aplikacje, które wcześniej wybrałem i tylko te bajki które wcześniej tam umieściłem. Wiem jak wielu rodziców jest oburzonych kiedy im mówię, że mój syn miał styczność z iPadem od pierwszych miesięcy, ta reklama pokazuje, że w tym przypadku iPhone to świetne narzędzie do wychowania dzieci i tylko od nas rodziców zależy czy dobrze je wykorzystamy. Jeśli szukacie inspiracji to w tej reklamie macie kilka dobrych przykładów.

15 Comments

  1. Co mógłbyś szczególnie polecić dla dziecka 3 latka na iPad?
    Chodzi mi o gry i programy.

  2. Polecam Toca House. Mój 2,5 latek ma z tego niezłą frajdę :)

  3. Spiszę wieczorem bo nie pamiętam wszystkiego. Na Pewno Lokomotywę ;)

  4. Dołączam się . Fajne programy.

  5. Na jednym ujeciu dziecko polewa rodzicow wodą z węża ogrodowego… i już po iPhone ;)

  6. mozesz nawet iPhone zanurzyc na glebokosc ok. 20cm na jakos 10 sekund i nic mu nie bedzie – zobac na Youtube :)

  7. iPad u dziecka to jak noz u doroslego – moze uratowac zycie jak i je odebrac

    Puenta: WSZYSTKO zalezy jak sie czegos uzywa!

  8. Czemu ostatnio na prawie każdej reklamie Apple pojawia się woda?
    To może oznaczać wodoodpornego nowego iPhona :P

  9. Wiem ze to reklama nastawiona na dzieciaki, ale pojawia sie tez lokalizowanie zwierzaka. Wie ktos moze co ma przypiete do obrozy to psisko ze daje sie namierzyc?

  10. też jestem ciekaw takiego rozwiązania.. zastanawiam się nad czymś takim http://www.pettracker.com lub http://www.tractive.com/en/

  11. Paweł Kleka

    Dołączam się do prośby o zrobienie listy sprawdzonych przez Ciebie aplikacji.

  12. a co to za aplikacja z tym żółtym zwierzakiem? :)

  13. Hipokryzja – pierwsza klasa. Fajnie ujął to Ogrodnik:

    „Kolejnym przedsięwzięciem Apple jest aktywny udział i wsparcie dla
    organizowanych właśnie przez środowisko LGBT parad równości w USA.
    Zaangażowanie Apple jest na tyle duże, że przed kampusem firmy pojawiła
    się tęczowa flaga, a TimKuk ochoczo i z dumą fotografuje się z chętnymi w
    specjalnie przygotowanych koszulkach z tęczowym jabłkiem.

    I wszystko byłoby OK, gdyby nie wypuszczona równocześnie nowa,
    prorodzinna reklama iPhona 5s, wymownie zatytułowana „Parenthood”
    (Rodzicielstwo), promująca tradycyjnym model rodziny, opiewająca uroki
    macierzyństwa i tacierzyństwa oraz wszelkie inne zalety wychowywania
    potomstwa za pomocą urządzeń Apple…”

  14. To się nazywa normalność. Z jednej strony wspieram LGBT z drugiej rodziców. Jeśli jeszcze nie wiesz, to bez rodziców nie będzie żadnego przedstawiciela LGBT :)

  15. Widzisz siebie w związku z innym facetem i razem wychowujecie dziecko?

    Np. ja nie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *