Apple wie jak przyciągnąć zainteresowanie.
Pierwsza komercyjna reklama iPada zadebiutowała wczoraj podczas transmisji z rozdania nagród Akademii Filmowej czyli Oskarów. 30 sekundowy spot pokazuje możliwe zastosowania iPada, od czytania książek poprzez prowadzenie kalendarza, przeglądanie internetu, zarządzanie zdjęciami aż do pisania maili. W tle słyszymy utwór „There Goes My Love” zespołu Blue Van. Na końcu widzimy datę rozpoczęcia sprzedaży w USA czyli 3 Kwietnia.
Oglądalność transmisji z rozdania Oskarów to zawsze grubo powyżej 30 milionów.
Jako ciekawostkę można dodać, że na gali rozdania nagród pojawił się osobiście Steve Jobs.
E tam.
30 milionów, raczej 300 milionów…
moim zdaniem rewelacyjny pomysł!
i tak zapewne pierwszą grupą docelową będą celebryci, a wiadomo, że to co mają i czego używają gwiazdy jest znacznie lepiej sprzedawane. I tak nie wątpię w sukces rynkowy iPada, a tego typu spoty mogą tylko wzmocnić. Już nie mogę się doczekać swojego wifi+3g 64gb :D szkoda tylko, że muszę jeszcze czekać półtora miesiąca!
prawdopodobnie chodzi o 30 milionów w USA, gdzie tę reklamę można było zobaczyć. 300 milionów z małym okładem cały kraj liczy.
Fajosko :p
Już się nie mogę doczekać jak to covako zobaczę w swoich dłoniach :p
http://thenextweb.com/shareables/2010/03/08/flash-ipad/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Shareables+%28The+Next+Web+Shareables%29
to jest świetne
@ksenofanes – normalnie prawie oplułem monitor… :)))
dobre z tym flashem :D haha:D
Flash w reklamach iPada
Po zarzutach nierzetelności w promocyjnym wideo iPada, w którym widać było elementy flashowe ze strony NYT, GoRumors postanowiło przyjrzeć się nowemu spotowi, pokazanemu na Oskarowej gali.
Więcej przeczytacie tutaj: http://technologie.gazeta.pl/internet/1,104530,7638504,Flash_w_reklamach_iPada.html