W oficjalnym komunikacie Apple informuje, że wciągu czterech dni od premiery SDK dla iPhone która miała miejsce 6 marca, pakiet ten pobrano 100,000 razy, a wideo z premiery obejrzało milion osób.
Jak widać skala zainteresowania nowym produktem, jak i skala oczekiwania na nowe programy jest ogromna. Wielkie zainteresowanie developerów pozwala sądzić, że iPhone wraz z młodszym bratem iPodem Touch wyrastają na największych graczy na rynku mobilnego oprogramowania. Zainteresowanie wielkich firm z rynku gier jak Electronic Arts i Sega, pozwalają też sądzić, że możemy mieć małe zamieszanie na rynku przenośnych konsol do gier. Trzeba poczekać na gotowe produkty, jeśli wydajność iPhone będzie duża to możemy mieć nową konsole. Nie tak dawno pisałem o zarejestrowaniu przez Apple swojej nazwy jako znaku handlowego w obszarze urządzeń służących do grania. Teraz możemy sobie wyobrazić, że nie chodzi tu o nowe fizyczne urządzenie tylko o zastosowanie iPhone i iPod Touch w tym celu.