CarPlay wg. Volvo, Ferrari i Mercedesa

Mieliśmy dużo pytań odnośnie implementacji CarPlay. Na dużo z nich odpowiadają filmy korespondenta iMagazine w Genewie – Sebastiana Serwina. Zobaczcie na filmach jak wygląda implementacja CarPlay wg. Volvo, Ferrari i Mercedesa. Które podejście do tematu podoba się Wam najbardziej?

20 Comments

  1. jak to paskudnie wygląda

  2. Mnie się nie podoba…. niestety jeszcze nie.
    Niezłe lagi

  3. Szczerze, nędza.
    Spodziewałem się czegoś lepszego w aucie z tego segmentu.

    Aż dziwie się że dotychczasowe auta nie dostały takiego komputera „pod maską”.

  4. Prawda. W ogóle nie jest spójne z wnętrzem auta!

  5. To coś w Mercedesie jest dotykowe? Czy koleś specjalnie tak pokazywał?

  6. Ciekawe czy w ogóle jest możliwe z technicznego punktu widzenia, że dotychczasowe modele Volvo mogą otrzymać update softu do obsługi CarPlay? Oczywiście nie mają dotykowych ekranów, ale może da się sterować za pomocą przycisków? Chętnie bym się zapoznał z tym w moim V40

  7. Tak, ale koleś na filmie głównie używał pokrętła Command. Wygodniej, ręka oparta o podłokietnik ;)

  8. Bardzo was proszę, nie róbcie redakcyjnego porównania z podobnymi systemami w innych samochodach.
    Wystarczy że test nawigacji to była kompromitacja i kabaret.

  9. Sam jesteś porażka

  10. Gdyby to pokazano w 2005… ale mamy 2014.

    Nawigacja po menu prymitywna (co to ma być – windows 95? ), no i te kabelki…. żal.
    Design nie pasuje do tych aut, te kolorki. ;)

  11. Ekran dotykowy jest w Sensus Touch (oparty na Androidzie), więc podejrzewam, że funkcje dotykowe CarPlay będą dostępne rownież w starszych Volvo po wymianie ekranu.

  12. Najlepiej prezentuje się w Volvo ;) Ekran w Ferrari wygląda jakby trzeba było go wciskać :P Natomiast Mercedes wstawił tablet, który nie pasuje do wnętrza. Zobaczymy co będzie dalej :)

  13. Proszę Ciebie nie ośmieszaj się właśnie Ty! Nie podoba Ci się nie oglądaj jest mnóstwo innych osób, którym się podobało i podoba to co robi Norbize swoją ekipą

  14. Dokładnie te same spostrzeżenia ;) pozdrawiam :)

  15. Skoro pytasz, który naszym zdaniem jest lepszy to odpowiadam, że imho Ferrari ma najbardziej przejrzyście zaadaptowany system. Aczkolwiek nie jest bez wady – przycisków. Po co te wszytskei fizyczne przyciski, skoro wystarczyłby jeden: Home.
    Zastanawiam się czy Mercedes dodał ten ekran na ostatnią chwilę przed otwarciem targów? Plus za sterowanie CW, ale liczyłem na dużo lepsze umiejscowienie tego ekranu: może wysuwany jak nawigacja albo obok zegarów? W końcu nie musi to być ekran 7″, wystarczą 3-4″, które w luksusowych autach można wygospodarować na desce rozdzielczej albo jako część wyświetlacza pokładowego.

  16. „tablet” jak to nazwales,mercedes stosuje juz od dluzszego czasu w swoich samochodach.. z cala pewnoscia od 2011roku.. w tym wypadku jest zastosowany carplay a nie system stosowany dotychczas..

  17. Fajna sprawa mam nadzieję że projekt będzie rozwijany i dopracowany. Korzystając z okazji mam pytanie czy można zgłosić bezpośrednio do appstore prośbę o usunięcie wadliwej aplikacji ?

  18. Raczej po wymianie całego systemu radionawigacyjnego.

  19. Fizyczne przyciski to zaleta, bo można je łatwo wyczuć.

  20. Chyba chodzi o to, ze to niezgodne z filozofia Apple, one key only.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *