Pierwsze zdjęcia interfejsu iOS in the Car

Pierwsze zdjęcia interfejsu iOS in the CariOS in the Car został zapowiedziany wraz z iOS 7. W skrócie to interfejs między aplikacjami z naszego iPhone’a, a większym ekranem dotykowym w samochodzie. Dodatkowo wspierany przez komendy głosowe Siri. Minęło już od tego wydarzenia sporo czasu i mimo, że iOS in the Car został zapowiedziany przez kilku naprawdę ważnych producentów (Acura, Audi, BMW, Chevrolet, Chrysler, Ferrari, Ford, Honda, Holden, Hyundai, Infiniti, Jaguar, Kia, Land Rover, Mercedes-Benz, Nissan, Opel (Vauxhall, Toyota, Volvo) to nadal nie mamy jego pełnej implementacji w żadnym samochodzie. Jedyne co mamy dostępne w chwili obecnej to testowany przez nas jakiś czas temu system MyLink (Smartlink) dostępny w niektórych Oplach i Chevroletach.
Nie wiedzieliśmy do tej pory nawet jak będzie wyglądać finalnie interfejs użytkownika, trochę się to zmieniło bo Deweloper Steven Troughton-Smith wyciągnął z iOS 7.1 beta 4 kilka ekranów iOS in the Car. Interfejs wygląda na przejrzysty, prosty i na pierwszy rzut oka podoba mi się. Nie mogę się doczekać testu samochodu z jego pełną implementacją. Niewątpliwie przy zakupie kolejnego samochodu wybiorę ten, który będzie oferował ten system. Dobrze, że wśród marek, które chcą go wprowadzić są te, które mnie interesują. 

18 Comments

  1. Prawdopodobnie najnowsze nawigacje double din avic od pioneera maja obsługiwać iOS in the Car.

  2. to jest super informacja

  3. Ciekawe cy będzie aktualizacja tegorocznego/zeszłorocznego systemu MyLink Chevroleta (w Aveo i Sparku), która pozwoli to obsłużyć – z jednej strony wydaje się to mało prawdopodobne, gdyż zapewne producenci będą chcieli napędzać tym sprzedaż samochodów – ale z drugiej strony zdjęcia tego właśnie systemu są na stronach Apple w miejscu prezentacji iOS in the car.

    BTW To co jest na stronach Apple wygląda lepiej niż te zrzuty…

  4. Trochę mało to logiczne bo avic to już nawigacja sama w sobie. Ale mam nadzieje ze właśnie w modelach bez nawigacji to wprowadza.

  5. Ja bym poprosił iOS in the Car do Parrota Asteroida :)

  6. ten wirtualny Home jest faktycznie dziwny.

  7. Avic jak avic ale appradio to juz namiastka ios in the car.

  8. Dlaczego nielogiczne? Spodziewasz sie ze samochody wyposażone w iOS in the car, nie miały by własnej nawigacji, a tylko ta z iPhone? To dopiero było by nielogiczne.

  9. A ja na pewno nie uzależnię zakupu konkretnej marki od takiej bzdury. Ważniejsze są inne sprawy.
    Nawigacja? wieszam swój uchwyt na smartfona i tyle.

  10. smartphone w uchwycie na szybie to najgorsza rzecz jaka istnieje. 1. Zabija baterię, 2 niewygodne, 3 zasłania drogę

  11. Jaki problem podłączyć do zasilania (tym bardziej kiedy ma się bezprzewodową ładowarkę)?
    W moim aucie nie zasłania i jest wygodne. ;)

    Poza tym mam stałe i aktualne komunikaty z yanosika (w tle) i ulubioną nawigację na pierwszym planie – masz taki multitasking w iPhonie? – pytam poważnie, nigdy nie sprawdzałem, czy w iOS dwa programy mogą działać i podawać komunikaty głosowo/dźwiękowe w jednym momencie.

  12. Audi idzie w androida z tego co pamiętam, a nie ios. Chevrolet wycofuje się z europy od 2016 roku.

  13. popieram. Ja pomimo fabrycznej nawigacji w swoim aucie mam dodatkowo profesjonalny uchwyt (kopytko) nie na szybie a na desce rozdzielczej z zasilaniem, który ani trochę nie zasłania drogi. Zamiast na wbudowaną navi w aucie wolę zapłacić za automatyczną skrzynie na przykład.

  14. mogą.

  15. chevrolet wycofuje tylko te tanie wozidełka typu spark czy aveo. Lepsze samochody pozostaną w dystrybucji

  16. AK Syrena Meluzyna. Warto byłoby namówić właściciela tej marki i pasjonata motoryzacji, że powrót syrenki jest możliwy tylko z iOS in the Car ;-)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *