Pojawiają się dziś przejściowe problemy z dostępem do filmów w serwisie YoyTube gdy próbujemy je obejrzeć na Apple TV. Czasami możemy otrzymać komunikat taki jak na zdjęciu obok czyli „Nie znaleziono żadnej zawartości”. Nie panikujecie, że nie macie połączenia z internetem itp to jakiś błąd serwisu. Jak macie taki błąd to pomaga wejście w historię i wyświetlenie jakiegoś filmu, potem wszystko wraca do normy, przynajmniej na chwilę. Tak właśnie było u mnie. Prawdopodobnie problem zostanie wkrótce całkowicie usunięty.
Hmm pewnie jak to przeczytacie to już będzie OK :)
BTW: a działa wam ipla odpalana z iPhone’a via AirPlay? bo u mnie, na TV wyskakuje „Wystąpił błąd podczas wczytywania tej zawartości” … a na telefonie idzie o_O
Ja w ogóle mam dzisiaj problemy z odtwarzanie filmów na ytb na Macbooku Pro. Ja, jak i kilku moich znajomych. Więc problem dotyczy nie tylko Apple TV. Lecz błąd leży na serwerach ytb.
zawartość usunięta przez ACTA
mi czasami się coś chrzani na iphone 3gs :/
Norbi co to za telewizor?
jakieś „gówno” :)
Samsung?
Gorzej – Mirai
Pieprzycie o tych actach, polecam posłuchać tego:
http://www.youtube.com/watch?v=XHpFD4vhX74
http://www.youtube.com/watch?v=1IAIjj5jeYA