Weekend otwarcia wg. iPada

W piątek, jak wiemy ruszyła w USA przedsprzedaż iPada.
Potencjalnie to pewniak i hit Apple. Ile osób postanowiło wiec kupić kota w worku? Według CNN, Apple zebrało w czasie „weekendu otwarcia” 120 tysięcy zamówień na iPada. 70% klientów zamówiło wersję tylko Wi-Fi, jeśli chodzi o poszczególne pojemności to rozkład jest tu prawie równy po 33% dla każdej z pojemności. To, że większość pierwszych klientów wybrała wersję tylko Wi-Fi bardzo łatwo wytłumaczyć. Są to zapaleńcy którzy chcą mieć iPada jak najszybciej, a jak wiadomo na wersję Wi-Fi + 3G trzeba dłużej czekać.
Pozostaje sobie zadać pytanie czy 120 tysięcy zamówień to dużo?… Śmiem twierdzić, że liczba nie oszałamia.

PS. Może mały konkurs, kto pierwszy prześle zdjęcie pokazujące iPada z otwartą stroną www.ipod.info.pl :)?
PS2. Od jutra przez tydzień iPod.info.pl wyjazdowo z Cannes.n

Czy kupicie iPada?
View Results

9 Comments

  1. moze jakies porownanie – ktos ma dane ile Apple sprzedalo iPhonow w pierwszych dniach?

  2. Jak na produkt, którego widziało i dotykało tylko garstka osób to chyba dobry wynik.

  3. @Janusz
    Pierwszy model iPhone’a sprzedał się w podobnej ilości jak iPad – 128 tyś.

  4. tak mi sie wydaje, sadze ze urzadzenie odniesie sukces, i bedzie tansze :D

  5. To jest dopiero przedsprzedaż 3 tygodnie przed. Suma jest niezła jak na kilka dni. Zobaczymy co będzie po premierze. Idę o zakład, że kolejki i tak będą.

  6. Apple powinno uruchomić licznik, który liczy ile zarabiają na iPadzie, a co kilka mln $, dawać 1 iPad’a gratis :P. Ciekawe jak szybciej by się kręcił taki licznik, niż ten co ostatnio liczył utwory pobrane z iTunes Store ;).

  7. Pio, zrób zdjęcie iPada na stole i obok połóż dzisiejszą gazetę :)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *